Wygraj 3 kosmetyki do włosów Wella i Revlon o wartości 120 zł! KONKURS 1 marzec - 1 kwietnia

• wtorek, 1 marca 2016

Dzisiaj mam dla Was niespodziankę! Razem ze sklepem Fryzomania.pl postanowiliśmy zorganizować dla moich czytelników rozdanie, w którym możecie wygrać 3 kosmetyki o wartości 120 zł. Wiecie, zbliża się wiosna, chociaż tego nie widać oraz święta, dlatego postanowiliśmy umilić Wam ten czas oczekiwania i zorganizować rozdanie. Dwa z kosmetyków są marki Wella, a jeden Revlon. Ale po kolei: jakie kosmetyki można wygrać, co trzeba zrobić by wziąć udział w konkursie i reszty dowiecie się za chwilę! 


Jak mówiłam do wygrania są 3 produkty pochodzące ze sklepu, które może wygrać tylko jedna osoba. Otrzyma ona:

Wella Wet Stage Flowing Form | Balsam wygładzający 100 ml | KLIK
Balsam jest idealny dla puszących się i niesfornych, które ciężko dociążyć, ujarzmić i wygładzić. Redukuje zjawisko spuszonych włosów. Producent mówi, że dzięki produktowi nabiorą one pięknego wyglądu, będą niezwykle elastyczne , wygładzone, a także utrwalone. Wystarczy nanieść kosmetyk na mokre włosy, wmasować, a następnie wysuszyć lub wyprostować. 

Wella Finish Stage Stay Styled | Bardzo mocny spray do finalnej stylizacji fryzury 300 ml | KLIK
Spray przeznaczony jest dla osób, które chcą mocnego i trwałego utrwalenia swojej fryzury. Szybko utrwala oraz nadaje włosom niezwykłej elastyczności. Wystarczy wstrząsnąć i spryskać włosy. Działa podobnie jak lakier.

Revlon Style Masters Hairtistic Multi-Use | Wosk w płynie do wszechstronnej stylizacji włosów 150 ml | KLIK
Wosk firmy Revlon ma nadawać długotrwały efekt stylizacji, którą możemy zdefiniować jak tylko chcemy. Nie pozostawia osadu. Do stosowania zarówno na wilgotnych, jak i suchych włosach. To produkt lekko utrwalający.

Wartość wszystkich produktów to ponad 120 zł, więc myślę, że warto spróbować. Aby wziąć udział w konkursie należy tylko obserwować moje bloga, poprzez gadżet Obserwatorzy znajdujący się na bocznym pasku, oraz polubić stronę sklepu na Facebooku KLIK (wystarczy podać imię i pierwszą literę nazwiska). Za wykonanie podstawowych warunków uczestnictwa otrzymujecie 1 los, ale można zyskać również inne i tym samym zwiększyć swoje szanse na wygraną.

  • ♥ polubić mój fanpage na Facebooku | KLIK +1pkt
  • ♥ udostępnić informację o rozdaniu na swoim Facebooku publicznie z grafiką +3pkt
  • ♥ obserwować mój Instagram | KLIK +2pkt
  • ♥ udostępnić informację o rozdaniu na Google+  +1pkt
  • dodać baner z rozdaniem na swojego bloga przekierowujący do tego posta +3pkt
  • ♥ dodać mój blog do Blogrolla +2 pkt

W sumie można zdobyć 13 losów, co daje sporą liczbę i duże prawdopodobieństwo wygranej. Zgłaszać będziecie się w komentarzach według wzoru:

1. Obserwuję jako:
2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako:
3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: NIE/TAK + imię i pierwsza litera nazwiska
4. Udostępniłam informację na FB jako: NIE/TAK + link
5. Obserwuję Instagram jako: NIE/TAK + nazwa
6. Udostępniłam informację na Google+: NIE/TAK + link
7. Baner: NIE/TAK + link
8. Blogroll: NIE/TAK + link

REGULAMIN KONKURSU
1. Organizatorem konkursu jest ja - autorka bloga, a sponsorem nagród sklep Fryzomania.pl.
2. Nagrody są nowe i nieużywane.
3. Zgłoszenia będą przyjmowane od 1 marca do 1 kwietnia do godziny 23:59.
4. W rozdaniu może wziąć udział każdy, kto spełni obowiązkowe kryteria, czyli obserwacja bloga i polubienie fanpage'a Fryzomania na Facebooku.
5. Każdy zgłasza się do konkursu poprzez zgłoszenie w komentarzu pod tym postem według podanego wzoru.
6. Uczestnik nie ponosi kosztów za przesyłkę.
7. W rozdaniu wygrywa tylko 1 osoba w wyniku losowania.
8. Wyniki ogłoszę w ciągu 7 dni od daty zakończenia konkursu.
9. Zwycięzca ma 4 dni na zgłoszenie się do mnie na meila wlosy.of.tyska.blogspot@gmail.com i podanie danych do wysyłki. Jeśli nie uczyni tego w określonym terminie nagroda przepada, a ja losuję kolejnego zwycięzcę.
10. Nagrodę wysyłamy tylko na terenie Polski do 7 dni od daty otrzymania danych do wysyłki.
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
12. W szczególnych przypadkach zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.

Życzę szczęścia i powodzenia w konkursie!

Pozdrawiam,
Patrycja

76 komentarzy

  1. Bardzo fajne rozdanie jednak nic mnie w nim nie interesuje wiec nie będę innym zabierać szansy na wygraną. Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję jako: Kinga eMem
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Kinga Markiewicz
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Kinga M
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK Kinga M
    5. Obserwuję Instagram jako: TAK kinkaa17
    6. Udostępniłam informację na Google+: TAK https://plus.google.com/102462865051246273536/posts/VcgQpzxg3NZ
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia Wszystkim którzy będą brali udział :)

    OdpowiedzUsuń

  4. 1. Obserwuję jako:Jasmine Vise
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako:Bernadetta Bomba
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako:TAK Bernadetta B
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK Bernadetta B
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: NIE/
    8. Blogroll: NIE/

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję jako:Sylwia Bomba
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako:Sylvia B.
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Sylvia B.
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK Sylvia B.
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję jako:Tosia Toboła
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako:Antosia Tobołą
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Antosia Toboła.
    4. Udostępniłam informację na FB jako: nie.
    5. Obserwuję Instagram jako: tosiaa0109
    6. Udostępniłam informację na Google+: tak https://plus.google.com/u/0/111844929431244345963/posts
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję jako: Nenka
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Marlena Ł.
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK + Marlena Ł.
    4. Udostępniłam informację na FB jako: NIE
    5. Obserwuję Instagram jako: TAK + marlenalabaj
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: Fu Zja
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Mana K
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK jako Mana K
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK Mana K
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako: annabellespring1
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Ania P
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK + Ania P
    4. Udostępniłam informację na FB jako: NIE
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: TAK http://annabelletestuje.blogspot.com/
    8. Blogroll: TAK http://annabelletestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję jako: Kisielowa ^^
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Veronika Kl.
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Veronika K.
    4. Udostępniłam informację na FB jako: NIE
    5. Obserwuję Instagram jako: TAK verlovescats
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: aaangelllaaa 94
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Anelika Reczek
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: Angelika R.
    4. Udostępniłam informację na FB jako: NIE
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: tak aaangelllaaa.blogspot.com po prawej stronie :)
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako: Paulina D
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Paulina Dwojakowska
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: Tak Paulina D
    4. Udostępniłam informację na FB jako: nie
    5. Obserwuję Instagram jako:TAK : pauliskaa168
    6. Udostępniłam informację na Google+: tak https://plus.google.com/103541912792449331860/posts/2yLhFe6Xz4o
    7. Baner: nie
    8. Blogroll: nie

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję jako: Zdrowit Tka
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Zdrowit Tka
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Zdrowit Tka
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK Zdrowit Tka
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE
    6. Udostępniłam informację na Google+: TAK https://plus.google.com/u/0/102985062435952636001/posts
    7. Baner: TAK http://zdrowittka.blogspot.com/
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako: Anais Roue
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Wiola Row.
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Wiola R.
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK Wiola R.
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE
    6. Udostępniłam informację na Google+: TAK + https://plus.google.com/104536401243268216373/posts/YqoMXYGT81T
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako: wiolkaa93
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Magda N
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Magda N
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK https://www.facebook.com/magda.niewiadome/posts/944916712271378?pnref=story
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com
    8. Blogroll: TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję jako: Nadia
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Malinowy Skarbiec
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Malinowy Skarbiec
    4. Udostępniłam informację na FB jako: NIE
    5. Obserwuję Instagram jako: TAK malinowyskarbiec
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: TAK http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję jako: Agnieszka Bocian
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Agnieszka Bocian
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK jako Agnieszka Bocian
    4. Udostępniłam informację na FB jako: Tak jako Agnieszka Bocian
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE
    6. Udostępniłam informację na Google+: TAK https://plus.google.com/110048038770031434856/posts/5GStpAm2VMt
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję jako: Mint Lips
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Sandra Roska
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: Sandra Roska
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK + Sandra Roska https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=128778574182199&id=100011501712907&pnref=story
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: TAK http://mint-lips.blogspot.com/
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję jako: J.M.K. Janas
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Kasia Krawczyk
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Kasia Krawczyk
    4. Udostępniłam informację na FB jako: NIE
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE
    6. Udostępniłam informację na Google+: TAK https://plus.google.com/113865316096009927502/posts
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję jako: Ala K
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Ala K.
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Ala K.
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK Ala K.
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak linku do udostępnienia na FB. Nie pisałaś pełnego nazwiska, a jest kilka Ali K, które lubią moją stronę.
      2 losy

      Usuń
  21. 1. Obserwuję jako: ann bee
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Anna Szmid
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Anna Szmid
    4. Udostępniłam informację na FB jako: NIE
    5. Obserwuję Instagram jako: TAK annaszmid
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję jako:Naughty Girl
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako:Naughty Girl
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Naughty Girl
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK https://www.facebook.com/joannagiovannablog/posts/802338519899156
    5. Obserwuję Instagram jako: TAK giovannajoanna
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: TAK http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję jako: psychodelax3
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Anita S
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: Anita S
    4. Udostępniłam informację na FB jako: NIE
    5. Obserwuję Instagram jako: psychodeliczny_swiat
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: www.psychodelax3.blogspot.com na dole strony
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję jako: Klaudia
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Klaudia W
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Klaudia W
    4. Udostępniłam informację na FB jako: NIE
    5. Obserwuję Instagram jako: TAK klaudia.wika
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: TAK http://enamorada-de-la-vida-klaudia.blogspot.com/
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuję jako: Świat Kosmetykoholiczki
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Świat Kosmetykoholiczki
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: Świat Kosmetykoholiczki
    4. Udostępniłam informację na FB jako: Świat Kosmetykoholiczki
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE
    6. Udostępniłam informację na Google+: https://plus.google.com/u/0/104509382497923890249/posts/QongERyoQdi
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Obserwuję jako : Monika S
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Monika S.
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Monika S.
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK Monika S.
    5. Obserwuję Instagram jako: TAK stefanskaaa
    6. Udostępniłam informację na Google+:TAK https://plus.google.com/101175311307338200559/posts/fGVLx1fCjrH
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podałaś linku do udostępnienia na FB. Może gdybym znała twoje nazwisko, to nie miałabym problemu, ale jest kilka Monik S.
      5 losów

      Usuń
  27. obs-Magdalena B
    fb dwa profile-Magdalena Błażeje,,,,

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję jako:Truskawkowy Świat
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako:Truskawkowy Świat Blog
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako:Tak Truskawkowy Świat Blog
    4. Udostępniłam informację na FB jako: Tak Truskawkowy Świat Blog
    5. Obserwuję Instagram jako: Tak truskaweczka.18
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: tak http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/
    8. Blogroll: tak http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Obserwuję jako: Patrycja
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Patrycja M.

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuję jako: Monika S
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Monika Sn
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Monika S
    4. Udostępniłam informację na FB jako: NIE/
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: TAK http://caffedurantelavoro.blogspot.com/
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuję jako: Klaudia Cebula
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Klaudia Ceebula
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako:/TAK Klaudia C
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK + Klaudia C https://www.facebook.com/kl.cbla/posts/1018504451561079
    5. Obserwuję Instagram jako:NIE/TAK + klaudiacebula
    6. Udostępniłam informację na Google+: TAK + https://plus.google.com/u/0/115145252158008946972/posts/BmGttnYtsm5
    7. Baner: TAK + http://zaklecienaszczescie.blogspot.com/
    8. Blogroll: NIE/

    OdpowiedzUsuń

  32. 1. Obserwuję jako:Justyna Michalik
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Justyna Tyia Michalik
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK jako Justyna Tysia Michalik
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK https://www.facebook.com/justyna.michalik.754/posts/1691990217735817?pnref=story
    5. Obserwuję Instagram jako: TAK michalikjustyna
    6. Udostępniłam informację na Google+: TAK https://plus.google.com/u/0/100823601893088639809/posts/TP5pF2RBVm2
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuję jako: liikeeme
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: tak liikeeme
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: tak liikeeme
    4. Udostępniłam informację na FB jako: NIE
    5. Obserwuję Instagram jako: TAK + liikeeme
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: tak http://liikeeme.blogspot.com/p/rozdania.html
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Obserwuję jako: Emilia Gryc
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Emilja G.
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Emilja G.
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK Emilja G.
    5. Obserwuję Instagram jako: TAK emsik_
    6. Udostępniłam informację na Google+: TAK https://plus.google.com/107167951409963338982/posts/2ERA3vSVyEb
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak podanego linku do udostępnienia na FB. Gdyby nazwisko było podane, to może bym jakoś Panią znalazła, ale sprawdzanie zgłoszeń trwa długo, a sporo osób zapomina o linku.
      5 losów

      Usuń
  35. 1. Obserwuję jako: lizzie
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Elżbieta Świtulska
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Elżbieta Ś.
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK Elżbieta Ś.
    5. Obserwuję Instagram jako: TAK lizzie33333
    6. Udostępniłam informację na Google+: TAK https://plus.google.com/u/0/110161858995124070049/posts/ijxf4PGAcHe
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak podanego linku do udostępnienia na FB.
      5 losów

      Usuń
  36. 1. Obserwuję jako: Monika Szypa
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Monika G.
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK + Monika G.
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK + Monika G.
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE/TAK + nazwa
    6. Udostępniłam informację na Google+: NIE
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak podanego linku do udostępnienia na FB.
      2 losy

      Usuń
  37. 1. Obserwuję jako: Patrycja Kurczak
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Patrycja Kurczak
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Patrycja K
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK + Patrycja K https://www.facebook.com/patrycja.kurczak.9/posts/1753821674850744?pnref=story
    5. Obserwuję Instagram jako: TAK kurczak5000
    6. Udostępniłam informację na Google+: TAK https://plus.google.com/102203223913815460238/posts/9Ct3yKjd1Ak
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuję jako: Aniela M
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Aniela Muszalska
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Aniela M.
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK Aniela M
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE
    6. Udostępniłam informację na Google+: TAK + link
    https://plus.google.com/u/0/117412021253762782682/posts/c2DfEaxkZQh
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak podanego linku do udostępnienia na FB.
      3 losy

      Usuń
  39. 1. Obserwuję jako: Katarzyna Muller
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Kasia Muller
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Kasia M.
    4. Udostępniłam informację na FB jako: TAK Kasia M
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE
    6. Udostępniłam informację na Google+: TAK + link
    https://plus.google.com/106539457882139625682/posts/SXpowotm79h
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak podanego linku do udostępnienia na FB.
      3 losy

      Usuń
  40. Obserwuję jako: dorota wysocka
    Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Dorota Wysocka
    Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK Dorota W

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Obserwuję jako: nr147
    2. Lubię fanpage Fryzomania na FB jako: Natalia Rzepka
    3. Lubię fanpage WŁOSY OF TYŚKA na FB jako: TAK, Natalia Rzepka
    4. Udostępniłam informację na FB jako: NIE
    5. Obserwuję Instagram jako: NIE
    6. Udostępniłam informację na Google+: TAK, https://plus.google.com/u/0/112502117553488530889/posts/GJUqzeizkHd
    7. Baner: NIE
    8. Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją. Cieszę się z każdego komentarza i staram się na wszystkie odpowiedzieć :) Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz wyrazić swoje zdanie skomentuj lub napisz na mój e-mail. Nie bój się, nie gryzę, a czasami nawet potrafię pomóc ♥

SZABLON BY: PANNA VEJJS.